Zwroty i reklamacje

Powąchaj i zostaw, albo zwróć zupełnie za darmo z Inpost Paczkomaty Cocolando.pl

Zasady odstąpienia od umowy i reklamacji są zawarte w pkt. 6 i 8 Regulaminu. Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy (wzór w pkt. 12 Regulaminu) i przesłać go na adres ul. Chabrowa 22D/63 81-079 Gdynia lub drogą elektroniczną na adres sklep@cocolando.pl

Informacje podstawowe

  1. Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu.
    Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj.
  2. Wypełnij formularz zwrotu InPost Paczkomaty 24/7. Nadaj paczkę.
  3. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.

Ważne

  1. Jeśli używasz kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie to usuń starą etykietę nadawczą. Paczkę starannie zaklej i nadaj.
    W przypadku zwrotu w paczkomacie InPost na paczce napisz kod nadawczy, który otrzymałeś w wiadomości sms.
  2. Jeśli zwracasz więcej niż jeden produkt możesz umieścić je w jednym opakowaniu zbiorczym. Jeśli wysyłasz więcej niż jedną paczkę InPostem, do każdej z nich wygeneruj osobny kod nadawczy i nadaj jako osobne przesyłki.
  3. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności, tą samą drogą otrzymasz zwrot środków. Jeśli opłaciłeś zamówienie za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis Przelewy24 lub za pomocą specjalnego vouchera pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

Formy bezpłatnego zwrotu

InPost Paczkomaty 24/7

Po wyborze tej formy zwrotów na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod jest ważny 72 godziny.
Na paczce napisz otrzymany smsem kod i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymanym kodem jak kluczem otworzysz skrytkę. Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę wysłać paczkę”, następnie „Mam kod zwrotu”.
Użyj kodu, który otrzymałeś. Wybierz rozmiar skrytki. Pamiętaj, że gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.
Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki.

UWAGA: jeśli nadajesz 2 przesyłki umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym lub wygeneruj dwa osobne zwroty (2 kody).

Najczęściej zadawane pytania

1. W jaki sposób zwrócić przesyłkę korzystając z paczkomatów InPost?
Po wyborze tej formy zwrotów na wskazany przez Ciebie nr telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod jest ważny 72 godziny.
Na paczce napisz otrzymany smsem kod i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymanym kodem jak kluczem otworzysz skrytkę. Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę wysłać paczkę”, następnie „Wpisz magiczny kod”.
Użyj kodu, który otrzymałeś. Wybierz rozmiar skrytki.
Pamiętaj, że gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.
Tutaj będziesz mógł śledzić losy swojej przesyłki.

2. Jak dokonać wymiany?
System wymian realizujemy w formie zwrotu produktu i płatności oraz złożenia nowego zamówienia i dokonania ponownej płatności. Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i jak najszybciej złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. Możesz od razu opłacić nowe zamówienie lub poczekać na zwrot środków i wówczas dokonać płatności. Rezerwacja produktu trwa 5 dni.

3. W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni. W zależności od tego jaką wybrałeś formę płatności tą samą drogą otrzymasz zwrot środków, lecz jeśli opłaciłeś zamówienie tradycyjnym przelewem lub przy odbiorze zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane przez Ciebie w Formularzu Zwrotu. Jeśli dokonałeś opłaty poprzez serwis Przelewy24 pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.

4. Kiedy może nastąpić odrzucenie zwrotu?
Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni.

5. Jak mogę śledzić losy mojej przesyłki?
W zależności od wyboru przewoźnika losy swojej przesyłki możesz śledzić na:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek